Aanbevolen post

Home

Update: 4 september 2018:  Het boek Twee gezichten. De impact van migraine is nu te bestellen via www.tweegezichten.nl   Veel mensen me...

maandag 4 september 2017

Einde verhaal.


Er rollen steeds minder zinnen in mijn hoofd die over migraine gaan. Ik denk dat ik de meeste aspecten wel heb aangeraakt met mijn woorden. Ik wil niet in herhaling vallen of een parodie worden. Tegelijkertijd vraag ik mij af of het genoeg is, of ik wezenlijk iets bijdraag aan het zichtbaar maken van de pijn. Het is zo moeilijk te vatten, alsof ik met de kom van mijn blote handen water aan een ander wil geven en de ander nog net een paar druppels kan opvangen. Gaat dit boek iets betekenen of verdampt het tot niets-vraag ik mij af. Mijn verhaal komt tot een einde. Mijn leven met migraine gaat door.   


1 opmerking:

  1. Het verhaal komt tot een einde, jouw leven loopt door en ik loop liefdevol met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen