Aanbevolen post

Home

Update: 4 september 2018:  Het boek Twee gezichten. De impact van migraine is nu te bestellen via www.tweegezichten.nl   Veel mensen me...

donderdag 31 maart 2016

Verfrissende stilte.



Zittend aan mijn bureau bij het raam, uitkijkend op mooie statige bomen, hoor ik prachtige vogelgeluiden vermengd met het geraas van de snelweg. Ik probeer mijn gehoor te strelen met de geluiden uit de natuur en andere tonen, zoals het getimmer in het gebouw, buiten te sluiten. In de overtuiging dat ik op dit yoga- en retraiteweekend geen stoorzenders maar verfrissende stilte wil horen. Hopeloos natuurlijk. De hoofdpijn mag er van mij ook niet zijn en neemt daardoor des te meer ruimte in. Ik wil de klanken in mijn concert veranderen en alleen prettige aktes in mijn leven. Net zo hopeloos. Dan ineens hoor ik in alle geluiden samen muziek. Ik verstil en laat het idee van hoe het zou moeten zijn los.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten