Aanbevolen post

Home

Update: 4 september 2018:  Het boek Twee gezichten. De impact van migraine is nu te bestellen via www.tweegezichten.nl   Veel mensen me...

donderdag 10 december 2015

Ziek en zinvol.

Gister is de website van het nieuw opgezette migrainefonds in de lucht gegaan. Er is aan alle kanten beweging om de impact van migraine in het daglicht te plaatsen en geld in te zamelen voor onderzoek naar de oplossing. Ik ben zo blij dat ik hier deel van uit maak. Ik ervaar een enorme stuwende kracht van binnenuit om op een prettige en inspirerende manier aandacht te vragen voor al die mensen die lijden onder deze hersenziekte. De trillingen die ik uitzend vinden initiatieven van anderen en vervolgens versterken deze elkaar. Persoonlijke verhalen en portretten van de mensen die meewerken aan mijn project spinnen een troostend web. Ragfijne draadjes van verbinding maken minder eenzaam in het ziek zijn. Ik merk dat deze krachtige, trotse beweging het gevoel van falen, omdat ik niet kan functioneren in een baan, verdrijft. Juist door de beperking van de migraine opent zich voor mij een hele nieuwe wereld. Ziek en zinvol tegelijk!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten