Aanbevolen post

Home

Update: 4 september 2018:  Het boek Twee gezichten. De impact van migraine is nu te bestellen via www.tweegezichten.nl   Veel mensen me...

dinsdag 23 februari 2016

Vertraging in de tijd.

Mijn migraine aanval duurt al zestig uur achter elkaar. Het voelt als een week. De tijd tikt pijnlijk langzaam weg terwijl de wereld buiten mijn slaapkamer gewoon doorgaat. De borrel met vrienden, het bezoek van mijn ouders en feesten op Koningsdag gaan aan mij voorbij. De seconden dreunen in mijn hoofd. Ik kan niets anders doen dan liggen, mijzelf overgeven en wachten tot het stopt. De vertraging in de tijd is het sterkst als mijn misselijkheid zich opbouwt tot het onvermijdelijke punt. Intense ellende, uur na uur alleen met de pijn. Tranen rollen over mijn gezicht. Mijn gedachten echoën in de kamer en klinken hol door de herhaling. In de spiegel schrik ik van de groeven in mijn grauwe gezicht, alsof ik in die drie dagen versneld oud ben geworden. Migraine is een rotziekte! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten